Veeam

Veeam rozumie, jak trudnym wyzwaniem dla firm z całego świata jest utrzymywanie ciągłości biznesowej (Always-On Enterprise™) przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

Dlatego Veeam stworzył nowy rynek rozwiązań, które zapewniają dostępność na potrzeby przedsiębiorstw działających non stop — Availability for the Always-On Enterprise™ — pomagając firmom i instytucjom uzyskać wskaźnik czasu i punktu przywracania (recovery time and point objectives, RTPO™) na poziomie nieprzekraczającym 15 minut dla wszystkich aplikacji i danych. Jest to możliwe dzięki zupełnie nowemu rozwiązaniu, które oferuje szybkie przywracanie danych, zapobieganie ich utracie, zweryfikowane odzyskiwanie, testowanie kopii zapasowych oraz pełny wgląd.

Pakiet Veeam Availability Suite™, w skład którego wchodzi oprogramowanie Veeam Backup & Replication™, wykorzystuje wirtualizację, systemy pamięci masowych i chmurę obliczeniową – czyli technologie nowoczesnego centrum danych. Czyni to, aby pomóc firmom oszczędzać czas, ograniczyć ryzyko oraz znacznie obniżyć koszty kapitałowe i operacyjne. W ten sposób wspiera klientów Veeam w realizowaniu ich bieżących i przyszłych celów biznesowych.

Firma została założona w 2006 roku. Obecnie posiada ponad 49 tys. partnerów (ProPartner) i ponad 255 tys. klientów na świecie.

Główna siedziba firmy mieści się w Baar w Szwajcarii, a biura znajdują się w wielu krajach. Więcej informacji na stronie internetowej.


Firma Veeam jest Brązowym Sponsorem JoomlaDay Polska 2017.
Dziękujemy Firmie Veeam za sponsorowanie 6 konferencji JoomlaDay Polska 2017
Zapraszamy do odwiedzenia strony naszego Sponsora: www.veam.com/pl


Sponsoring. Częste pytania

  • Co to jest sponsoring? +

    Sponsoring jest świadczeniem wzajemnym. Sponsor przekazuje środki na finansowanie konkretnych przedsięwzięć, projektów lub programów Fundacji, a Fundacja – jako sponsorowany promuje Sponsorowanego podczas realizacji projektu lub programu w formach określonych umową, np. umieszczeniem banerów, logo podczas imprez, w witrynach PCJ, w materiałach drukowanych.
  • Czy wydatki na sponsoring można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? +

    Tak. Wydatki firmy na sponsoring można zaliczyć w poczet kosztów uzyskania przychodów zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. z 2000 r. nr 54, poz. 654 z późn. zmianami), jeśli są to racjonalnie i gospodarczo uzasadnione wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów. W przypadku gdy wydatki poniesione w związku ze sponsoringiem mają na celu zwiększenie rozpoznawalności firmy i jej znaku (logo) albo zachęcenie potencjalnych klientów do nabywania produktów lub usług.
  • Czy wydatki na sponsoring można odliczać od podatku? +

    Nie. Wydatków na sponsoring nie można odliczać od podatku. Można natomiast zakwalifikować wydatki na sponsoring w poczet kosztów uzyskania przychodów.
  • Czy konieczne jest zawarcie pisemnej umowy sponsoringu? +

    Nie. Nie istnieje przepis, który nakładałby obowiązek zawierania umów sponsorskich pisemnie. Umowa sponsoringu jest umową cywilną nienazwaną, czyli nie regulują jej wprost przepisy prawa cywilnego. Strony mogą dowolnie ustalić treść umowy w ramach obowiązującego prawa. Umowa dla swej ważności nie musi być zawarta na piśmie, ale forma pisemna pozwala uniknąć ewentualnych sporów, co do tego, na co strony się zgodziły i do czego się zobowiązały.
  • 1

Nasi Sponsorzy

Złoty Sponsor JoomlaDay Polska 2017

Złoty Sponsor JoomlaDay Polska 2017

Sponsor Premium JoomlaDay Polska 2017

Srebrny Sponsor JoomlaDay Polska 2017

Srebrny Sponsor JoomlaDay Polska 2017

 

Srebrny Sponsor JoomlaDay Polska 2017

Brązowy Sponsor JoomlaDay Polska 2017

Brązowy Sponsor JoomlaDay Polska 2017

 

Możesz nam pomóc

Promujemy i upowszechniamy Joomla! w Polsce
Pomagaj realizować naszą misję

Dowiedz się więcej Przekaż darowiznę

Bądź na bieżąco

Subskrybuj nasz kanał RSS

Subskrybuj